piątek, 29 listopada 2019

Od Yasu CD Chorus/ Vivian

A więc tak ten dzień za przeproszeniem był i niestety nadal jest naprawdę posrany, takiego biegu wydarzeń to ja się nie spodziewałem. Wszystko wszystkim, ale mi życie kocha podkładać kłody pod nogi, nawet jeśli czegoś nie chce i tak zawsze muszę to dostać i mówię tu o moim życiu pechowym życiu, nie pecha nie chciałem, a i tak go dostałem. Przypadek? Nie sądzę to istne fatum. Przekleństwo zwał jak zwał.
Wyjątkowo dziś nic nie szło po mojej myśli najpierw szkoła tak właśnie szkoła, w której to dzieło się wiele za wiele co nie pozwalało mi w żaden sposób się skupić, naprawdę nie wiem czemu, miałem wrażenie, że wszystko dzieje się tak naprawdę bez mojej ingerencji w to wszytko szczerze mówiąc, nic a nic z tych zajęć nie wyniosłem, no może prócz tego, co zawsze, jak spać z otwartymi oczami tak proszę państwa, to jest możliwe i nie ja jedyny tego dokonałem.
Ponadto jestem jeszcze typowym nieszczęśnikiem z powodu tego, iż nawet po zajęciach chcąc iść w miejsce bez ludzi, napotkałem swojego nauczyciela i nic nadzwyczajnego by w tym nie było, gdyby nie fakt, iż szedł on w tym samym kierunku co ja, to mnie denerwowało.
- Gdzie się wybierasz młodzieńcze? - Spytał, oczywiście powiedział to z przekąsem, bo przecież sam starszy ode mnie nie był, to znaczy z wyglądu sam wiek jest mi nieznany.
- W świat gdzie nie ma ludzi, chociaż nawet ty nie ma od nich spokoju - Zauważyłem, w końcu z jednej strony jest obok mnie mój nauczyciel, a z drugiej ten dziwny nieznany mi mieszaniec mający w sobie coś z lisa sam nie wiem trochę, tak pachnie, ale czy aby na pewno? Pojęcia nie mam.
- Mało koleżeński jesteś - Zauważył, patrząc na mnie kątem oka, zauważając również nieznajomą nam osobę..
- Pan mówi o sobie czy o mnie? Sam nie jesteś w stanie być za bardzo koleżeński - Mruknąłem, idąc przed siebie, wiedząc, że i tak nieuwolnienie się ani od nauczyciela, ani os tego nieznajomego, który ciągle się nam przyglądał, udając, że wcale tak nie jest.

(Trochę słabo wiem xd)

336

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz