Rasy

Pradawni 
Są to istoty zazwyczaj powstałe z czystej magii, które rozpoczęły tak naprawdę magię na naszym świecie i są jej filarami. Od samego początku konfliktu między ludźmi a wygnańcami byli zabijani, przez co teraz w całym królestwie zostało ich naprawdę niewielu. Ukrywają się wśród ludzi lub po lasach, starając się jakoś utrzymać się przy życiu, dlatego też trudno ich spotkać i odnaleźć. Gdyby wszyscy Pradawni zostali zabici, prawdopodobnie magia opuściłaby nasz świat na zawsze. Posiadają naprawdę sporo wiedzy, która w niewłaściwych rękach mogłaby być zgubą dla całego królestwa. Pradawne rasy to nie zawsze istoty, które przeżyły kilka wieków, a też ich potomkowie, niosący brzemię magii przez całe swoje życie.

Bóg
Opis rasy - Dawniej istniało wiele Bogów i każdy z nich miał pieczę nad przeznaczonymi im rzeczami. Wypełniali swoje obowiązki sumiennie i działali dla dobra ludzi i innych bytów. Wraz z masowym zabijaniem magicznych istot Bogowie powrócili do niebios skąd też ponoć przybyli. Część z nich pozostała na Ziemi, żyjąc normalnym życiem, jako zwykli ludzie, których nie dotyczą problemy dzisiejszego społeczeństwa. Rasa ta stała się bierna na to co się dzieje wokół nich i po prostu jest obserwatorem wszystkich tych wydarzeń rozgrywających się aktualnie w królestwie. Bogowie podchodzą do tego świata z dystansem i nie chcą się zbytnio angażować w życie ludzi, których i tak uważają za gorszych od siebie. Bywają bardzo aroganccy i zadufani w sobie, uważając się przy tym za najpotężniejszą rasę, bez której nic nie miałoby prawa bytu. Faktycznie dzierżą w sobie ogromne pokłady magii, ale często używają jej do spełniania własnych zachcianek, niż zrobienia czegoś dobrego dla ogółu. Zbyt wielka pewność swoich możliwości powoduje, że Bogowie uwielbiają pokazywać swoją wyższość nad innymi, co często może doprowadzić do odkrycia ich prawdziwej tożsamości. Teraz naprawdę trudno znaleźć Boga, który interesuje się tym, co aktualnie dzieje się w królestwie. Po prostu są, ale nikt nie odczuwa ich obecności.
Żywioły władania: Nieograniczony (potężne ale w jednym konkretnym żywiole lub rzecz, której jest bogiem)

Serafin
Opis rasy - Serafiny od zawsze zajmowały najwyższy szczebel w niebiańskiej hierarchii. Zostały zesłane na Ziemię, aby rozprzestrzenić magię i wspierać wszelkie żyjące na tym świecie istoty. Po ogłoszeniu dekretu Króla Bamora, rasa ta przeżyła ogromną czystkę i tak naprawdę nie wiadomo ile Serafinów pozostało. Stara legenda głosiła, że Serafiny są nieśmiertelne a jedynym ich słabym punktem był miecz wykuty w oddechu smoka. Miecz ten miał po przebiciu serca tych istot, zapieczętować dusze Serafinów, które w następstwie nie miały jak się ponownie odrodzić. Rasa ta jest bardzo odważna i pomimo wielkiej nienawiści ze strony ludzi, nie może pozostawić ich samych sobie. Garstka tych, co pozostała wciąż stara się walczyć ze złem tego świata i w przeciwieństwie do Bogów nie pozostaje bierna w ukryciu. Serafiny charakteryzują się trzema parami ogromnych skrzydeł i ogromną mocą. Tak jak w przypadku Aniołów, rasa ta wykształciła w sobie umiejętność chowania swoich skrzydeł, jednak emanuje od nich promienność i miłość do każdej żywej istoty. Pomimo wielkiej miłości jaka pochodzi z ich dobrych serc, są bardzo skrytą rasą, której trudno zaufać innym (szczególnie po masowym mordzie, który został na nich przeprowadzony). Niektóre z Serafinów zostały wykorzystane do przeprowadzania okrutnych badań lub zostały uwięzione w trudnych do odnalezienia lochach.
Żywioły władania: Ograniczony (Głównie ogień, światło, powietrze)

Smok
Opis rasy - Smoki jak wszyscy Pradawni posiadają ogromną moc i wiedzę o dziejach tego świata. Od zwykłych smoków czy wywern różni ich to, że wykształcili w sobie umiejętność przeobrażania się w ludzi i porozumiewania się z nimi. Pozostało ich naprawdę niewielu tak jak w przypadku wszystkich Pradawnych ras. Większość tych magicznych istot tak jak Bogowie wycofała się ze społeczeństwa, ukrywając się po lasach lub pozostali uwięzieni dla samolubnych zachcianek Króla. Smoki są uzależnione od ich mocy, gdyż to dzięki nim mogą przybrać postać zwykłego człowieka i porozumiewać się z innymi. Smoki muszą uważać, gdyż nie mogą przebywać w ludzkim ciele zbyt długo. To znaczy, że po dłuższym czasie przebywania w ludzkim ciele zaczynają wychodzić ich rogi, skrzydła i ogon, co może zdradzić ich tożsamość. Każdy Smok ma swój własny czas jaki może spędzić w ciele człowieka, jeden dłużej, a jeden krócej. Trzeba też wspomnieć, że Smoki uwielbiają chwalić się swoim bogactwem i strzec go przed złodziejami. Poza tym, że istoty te są honorowe, to bywają naprawdę zaborcze wobec rzeczy, które są dla nich ważne.
Żywioły władania: Nieograniczony (jeden żywioł od którego smoki czerpią moc)

 Libra 
Opis rasy - Lekko różnią się od swoich braci nekromantów, którzy utracili swoje moce na rzecz spokojnego życia. Libra to rasa szlachetna, ceniąca rodzinę i rzadko mieszkająca samotnie. Bywają zamknięci na inne rasy, nie widzą świata poza sobą. Spowodowane jest to powolnym wymieraniem rasy z przyczyn naturalno-politycznych. Członkowie Libry często posiadali na swoim ciele znamiona, które z czasem zaczęli nazywać naturalnymi tatuażami. Libra otrzymywał je wraz ze swoim pierwszym uwolnieniem duchowej mocy. Wiązało to się z rytuałem, podczas którego młody człowiek "pieczętował" w sobie moc zmarłego Libry. Jest to podstawowa umiejętność, bez której się nie obejdzie. Po tym rytuale jest odgadywany żywioł twojej duszy, który został uwolniony. Jeżeli opanował w znacznym stopniu swoją duszę, jest w stanie zabrać się za pieczętowanie innych uzdolnionych magicznie istot (jak dusze zmarłych Demonów, Elfów). Wówczas dana osoba zyskuje również moce zapieczętowanej duszy. Dusza Libry po śmierci nie zazna spokoju. Nie znajduje spokojnego zacisza. Musi zostać zapieczętowana i być przewodnikiem życiowym. Po kolejnej śmierci ich dusza rozpada się na zawsze. Nie opanowanie swojej mocy może doprowadzić do wyniszczenia i popadnięcie w obłęd. Mają praktycznie takie same uzdolnienia jak nekromanci, jednakże nie wymaga się od nich jego opanowania.
Żywioły władania: Nieograniczone (zaświaty +wybrany żywioł twojej duszy, w późniejszym etapie rozwoju mogą dojść dodatkowe umiejętności)

Druid
Opis rasy - Druidzi są rasą bardzo skrytą ceniącą sobie ciszę i spokój. Nie tolerują osób, które są zamknięte na poszerzanie swoich horyzontów, albowiem Druidzi uwielbiają naukę i przekazywanie wiedzy innym. To oni stoją za pierwszymi stworzonymi księgami o magii dla początkujących. Dzięki nim informacje o magii rozprzestrzeniły się swego czasu po całym królestwie. Teraz jednak rasa ta skrywa się po lasach żyjąc w niewielkich grupkach prowadząc koczowniczy tryb życia. Nie są tak potężni jak pozostałe Pradawne rasy, jednak nie są też tacy słabi. Bardzo dobrze wiedzą kim są i osiągnęli idealną harmonię ze swoją duszą. Często Druidzi porozumiewają się ze sobą telepatycznie, co tylko pokazuje, jak bardzo skryte są z nich istoty. Rasa ta często odziewa ubrania zawierające choć minimalne okrycie głowy. Od zwykłych ludzi odróżnia ich tak naprawdę nic i naprawdę trudno się połapać kim tak naprawdę są.
Żywioły władania: Ograniczone (Wszystko co związane z naturą)

Nowożytni

To są akurat rasy, które wykształciły się nieco później po Pradawnych. Legenda głosi, że Pradawni specjalnie stworzyli nowe rasy, aby magia mogło pozostać na tym świecie jeszcze dłużej. Nie mają tak dużej wiedzy o świecie, ale posiadają w sobie ogromną moc po swoich poprzednikach. Są tak samo tępieni przez ludzi nienawidzących magii, jak Pradawni i tutaj tak naprawdę niczym się od nich nie różnią. Również niektóre z tych ras starają się żyć w cieniu, chcąc przeżyć jak najdłużej się da w tym pełnym nienawiści świecie.

 Anioł

Opis rasy - Dzisiaj są rzadko spotykanymi istotami. Po rewolucji i masowym mordzie jaki został na nich dokonany pouciekali do swojej dawnej ziemi. Wykształcili w sobie umiejętność ukrywania swoich potężnych skrzydeł, dlatego jedynymi cechami, które mogły ich zdradzić jest swoista promienność i radość bycia. Tak jak Nimfy i Elfy są altruistami, którzy na początku próbują dogadać się w pokojowy i ugodowy sposób. Nie przepadają za rozwiązaniem problemów siłą, dlatego też to oni najszybciej i najczęściej padają ofiarami zamachów. Dość szlachetne i dumne istoty, chwalące się swoim boskim pochodzeniem. Nie mają jednak problemu z nieużywaniem mocy, a nawet jeśli jest to często tak subtelne, że człowiek nie wychwytuje momentu użycia magii. Oprócz latania bardzo często z powietrzem nic więcej wspólnego nie mają. Są zdecydowani słabsi od Serafinów. Ich moce magiczne nie są aż tak spektakularne. Zdecydowanie można Anioły sklasyfikować jako te subtelne, w walkach służące jako pomoc. Posiadają bowiem moce uzdrawiania.
Żywioł władania: Nieograniczony (Najczęściej pomieszane, niezbyt potężne, uzdrawiania)

Demon
Opis rasy - Odwiecznymi wrogami aniołów, władające wszystkim co z ciemnością jest powiązane są właśnie demony. Nie mają w sobie nic z dobra, nie potrafią kochać miłością prawdziwą i szczerą. A nawet jeśli, to takowy demon nie jest zdolny do walki. Dobro je osłabia, natomiast podnieca ich wszystko co złe. Zdrada, morderstwo, kradzież, oszustwo to dla nich chleb powszedni. Ukrywają się z nienaganną starannością, ale jeśli ktoś ich zobaczy w pierwotnej formie to możesz być pewny co z taką osobą się stało. Druga z najliczniejszych ras, która przeżyła masowe mordy oraz ta, która najszybciej zaaklimatyzowała się w nowych warunkach. Podoba im się aktualny stan rzeczy. Otaczająca ich nienawiść, skorumpowanie, nietolerancja teoretycznie jest im na rękę. Większych zabijaków nielubujących się w dyskretnych igraszkach jest szczerze niezadowolonych. Niektórym przeszkadza brak respektowania, jeśli jest się nowo przybyłym w tym świecie. Nie mogą jawnie pokazać swojego majestatu, który od razu wywoływałby strach.
Żywioł władania: Mało ograniczony (cokolwiek co kojarzy się ze złem i mocami nieczystymi)

Zmiennokształtny
Opis rasy - Zmiennokształtni powstali stosunkowo niedawno i wykształcili w sobie umiejętność zmieniania się w różne postacie: osoby, zwierzęta, kreatury. Rasa ta miewa różne podejścia do tego, co teraz dzieje się w królestwie. Nie ukrywają się za bardzo po lasach i bardziej lgną ku ludzi, utożsamiając się z nimi. Znani są ze swojej pogodnej natury i ze swoich różnorakich przemian, które jednak nie są do końca takie idealne. Zmiennokształtni mają swoje limity i nie mogą przebywać w innej formie nie dłużej niż dwa dni. Przez zbyt częste zmiany mogą być narażeni na zaburzenia osobowości, co może doprowadzić też do czystego szaleństwa. Rasa ta jest mocno związana z naturą.
Żywioły władania: Mocno ograniczony (Nie posiadają zbyt wielu mocy magicznych, są to drobne sztuczki)

Wampir
Opis rasy - Wampiry powstały kilka wieków po Pradawnych i wciąż są tajemniczą dla ludzi rasą. Albowiem nie różnią się niczym specjalnym od zwykłego człowieka, poza tym że są magicznymi istotami, które posiadają w sobie magię. No i jest jeszcze mały szczegół... Rasa ta do swojego przeżycia potrzebuje krwi, bez niej żaden Wampir nie przeżyje dłużej niż miesiąc. Niektóre z Wampirów przenoszą w swojej ślinie gen przemieniający, dzięki któremu ta rasa tak naprawdę jest chyba najliczniejsza ze wszystkich. Nie wiadomo po której stronie konfliktu stoją Wampiry, ale nie są one zbyt dobrymi istotami. Nie przejmują się ludźmi, których uważają wręcz za swoją zwierzynę, dostarczającą świeżą krew. Im Wampir jest starszy tym potężniejsza jego moc, wraz też z wiekiem wykształca się u tej rasy możliwość przemiany w nietoperza. Zazwyczaj Wampiry ukrywają swoje długie kły, które są ich znakiem rozpoznawalnym.
Żywioły władania: Mocno ograniczone (Związane z iluzją, manipulacją i umiejętnościami charakterystycznymi dla tej rasy)

Wilkołak
Opis rasy - Wilkołaki powstały zaraz po Wampirach, jednak nie do końca wiadomo, jak powstały. Jedno jest pewne - maczała w tym palce magia Pradawnych. Z wyglądu nic je tak naprawdę nie zdradza, jedynie instynkt zwierzęcia, który staje się najbardziej intensywny podczas pełni i zmusza te istoty do przemiany w wilki. Młode Wilkołaki podczas pełni tracą często nad sobą kontrolę, choć nie zawsze tak jest. Rasa ta stara się odizolować od ludzi i niektóre osobniki zakładają własne grupki na kształt stada. Jednak są też tacy, którzy chcąc wyzbyć się wilczej natury postanowili zamieszkać wśród ludzi. Tak samo, jak w przypadku Wampirów, niektóre Wilkołaki mają umiejętność "zarażania" innych, czyli inaczej mówiąc - przemieniania. Rasa ta jest neutralna w stosunku do ludzi, choć zdarzają się Wilkołaki, które oszalały. Nazywa je się Szalonymi Wilkołakami i one najczęściej żerują na bezbronnych kobietach i dzieciach.
Żywioły władania: Mocno ograniczone (drobne sztuczki podobnie jak zmiennokształtni)

Kotołak
Opis rasy - Niestety tej rasie trudno żyć wśród ludzi ze względu na bardzo trudne zakamuflowanie się w ich ludzkiej formie, albowiem Kotołaki nie potrafią ukryć swoich charakterystycznych oczu, uszu i ogona kota. Istoty te wydają się być figlarne i uwielbiają jak ktoś zwraca na nie uwagę. Lubią pieszczoty i często przebywają pod postacią zwykłego kota, aby tylko ktoś zatrzymał się i je pogłaskał. Rasie tej nie grozi wyginięcie choćby dlatego, że Kotołaki mogą mieć naprawdę dużo potomków. Kotołaki posiadają nawet duże pokłady magii, jednak nie każdy z nich wie, jak do końca posługiwać się swoim darem. Tak samo jak Zmiennokształtni, istoty te mają więzi z przyrodą i ich magia czerpie właśnie siłę z tych więzi.
Żywioły władania: Mocno ograniczone (drobne sztuczki podobnie jak zmiennokształtni)

Nekromanta
Opis rasy - Jest jedną z tych ras, które nie muszą jakoś specjalnie się ukrywać. Wyglądają tak samo jak ludzie, nie wyróżniają się niczym szczególnym. Idealnie wtapiają się w tłum. Jedynie muszą pochować księgi, które pozwalają im na wywoływanie różnych dusz, a nawet i diabłów jeśli jesteś na zaawansowanym poziomie rozwoju swoich umiejętności. Nekromanta obraca się wokół dusz i życia poza ziemskiego. Zależnie od poziomu, może przywołać różne istoty spoza tego świata, a nawet przywracać życie (oczywiście pewnym sporym kosztem dla nekromanta). Mogą wchodzić w układy z diabłami, ale diabeł nie będzie im posłuszny ani ich własnością. Tak naprawdę muszą liczyć na szczęście, by dana istota wywiązała się z zawartego układu. Niektórzy nekromanci mają zdolność jasnowidzenia. Ich wadą jest stąpanie po kruchym lodzie. Mogą posługiwać się księgami i służą często za egzorcystów, jednakże sami mogą w łatwy sposób stać się łupem istot poza ziemskich. Nie posiadają żadnych wybitnych umiejętności, które zapewniałyby im ochronę tak jak ich przodkom, Librom. Najbezpieczniej dla nich by jednak nie wchodziły w kontakt z niczym innym jak z duszami zmarłych.
Żywioły władania: Mocno ograniczone (głównie zaświaty, przyszłość)

Elf
Opis rasy - Elfy są najbardziej związana z naturą rasą jaka istnieje. Istoty te uwielbiają spędzać czas na świeżym powietrzu i nie wyobrażają sobie życia w zamknięciu na zamku, czy w ciasnych chałupach. Uwielbiają zabawę i odkrywanie nowych rzeczy związanych z matką naturą. Są to urodzeni myśliwi i obserwatorzy. Ze względu na swój charakterystyczny wygląd jakim są spiczaste uszy oraz niespotykana uroda, trudno im się ukryć wśród ludzi. Podobno Elfy są spokrewnione z Druidami i posiadają w sobie cząstkę mądrości, jaką posiadali ci Pradawni. Rasa ta jest pozytywnie nastawiona do życia i marzy o końcu konfliktu między wygnańcami a ludźmi. Jednak na marzeniu to się zatrzymuje, gdyż Elfy poniekąd potrafią się zachować tchórzliwie i samolubnie. W pierwszej kolejności biorą pod uwagę swoje bezpieczeństwo i ich bliskich. Mimo wszystko jeśli dochodzi do bronienia swoich rodzin to zamieniają się w dzielnych wojowników.
Żywioły władania: Ograniczony (Wszystko co związane jest z naturą)

Chimera
Opis rasy - Wiele osób twierdzi, że to istoty krwiożercze i żądne mordu na wszystkim co się rusza. Jest to ogromna bzdura, mimo postury zwierzęcej, nie mającej nic wspólnego z człowieczeństwem. W swojej fizycznej budowie w niczym nie przypominają ludzi, są jedynie zlepkiem paru odmiennych od siebie gatunków.  I totalną bzdurą jest twierdzenie, że to bestie, albowiem posiadają swoją własną wolną wolę, swój rozum i ludzki głos. Są to istoty preferujące samotność, dość terytorialne, stąd nie przeszkadzał im powielany od wieków mit. Nie posiadają żadnych magicznych uzdolnień prócz całkowitej przemiany w formę ludzką. Muszą jednak uważać, bo chimery są temperamentne i łatwo tracą kontrolę, przez co równie łatwo mimowolnie wracają do pierwotnej formy.  Zdecydowanie bardziej skupiają się na swoich fizycznych atutach. Naturalnie również są dość bardziej przez to odporne na magię. 
Żywioły władania: Brak uzdolnień magicznych

Hybryda
Opis rasy - Wiele wieków temu, kiedy istoty magiczne żyły w zgodzie z ludźmi, identyfikowano ich jako chimery, mimo wielu różnic między sobą. Te istoty są mieszanką człowieka oraz zwierząt jeśli chodzi o ich wygląd i budowę - stąd nazwa. Trudno określić jest ogólnie czym z charakteru wyróżniają się te istoty, ponieważ wiele z nich odpowiada zwierzęciu z jakim został połączony. Na prostym przykładzie jeśli posiada w sobie elementy jelenia jak rogi czy kopyta, może odznaczać się szlachetnością, spokojem i dość łagodnym podejściem do życia. Natomiast lisie elementy mogą świadczyć o przebiegłości i chytrości. Ponadto posiadają w sobie odrobinę magii głównie do maskowania swoich zwierzęcych atrybutów jak uszy, kopyta etc. Nie jest to zbyt potężna moc ale na tyle skuteczna by wspomóc im w przetrwaniu. Zdecydowanie są lepsi w kontrolowaniu ludzkiej postaci niż chimery przez to, że magia jest dla nich czymś naturalnym. Hybrydy słyną również ze swojego majestatu i piękna, którym ogarniają innych.
Żywioł władania: Mocno ograniczony (umiejętności stwarzania iluzji, ukrywania się i pomniejsze mniej spektakularne moce)

Kitsune
Opis rasy - Kitsune to rasa, która powstała z magii Bogów i jest jakby odłamem tej rasy Pradawnych. Oczywiście istoty te nie posiadają aż tak wielkiej mocy, jak jej przodkowie, jednak mimo wszystko wciąż w ich płynie potężna, pradawna magia. Kitsune wyglądają, jak ludzie poza tym, że posiadają ukryte dziewięć ogonów i uszy. Potrafią przemienić się w lisy z dziewięcioma ogonami. Ta rasa dzieli się na dwie grupy Pierwsza z nich to są Kitsune, które wybrały ciemną stronę magii i wykorzystują swój dar do opętywania ludzi i rozprowadzania nieszczęść. Druga grupa wręcz przeciwnie, pomaga ludziom nie zdradzając przy tym swojej własnej tożsamości. Charakterystyczne dla ich magii są drobne płomyki, które czasem pojawiają się wokół nich, nazwane "lisie ogniki". Ludzie widzą w tej rasie tylko i jedynie magiczne bestie, które trzeba wytępić.
Żywioły władania: Ograniczony (umiejętności charakterystyczne dla tej rasy + pomniejsze moce boga od którego powstał)

Czarodziej 
Opis rasy - Czarodziei tak naprawdę nie można do końca nazwać rasą. Są to ludzie, którzy od urodzenia mieli sobie cząstkę magii. Niektórzy z tych istot starają się to zdusić tę cząstkę w sobie, a inni rozwijają ją. Jest też wielu, którzy nigdy nie dowiedzieli się tego, że posiadają zdolności magiczne. Nie każdy człowiek może się stać Czarodziejem. To czy dany człowiek posiada w sobie ciupkę magii, jest decydowane odgórnie, przez siły wyższe. W dzisiejszych czasach zabija się nawet małe dzieci, u których istnieje podejrzliwość, że mogły się urodzić z magią, dlatego Czarodziei jest naprawdę mało. Nie posiadają jakoś bardzo potężnej mocy, jednak jeśli dobrze się ją pielęgnuje i rozwija, to w przyszłości taki początkujący Czarodziej, może stać się kimś potężnym. Aby rozwinąć swoje umiejętności i wykorzystać je w dobry sposób młody Czarodziej powinien mieć mentora, która albo jest już zaawansowanym Czarodziejem lub jest istota magiczną. Rasa ta ma skłonności do tego, że łatwo nią manipulować i łatwo ściągnąć ich na złą drogę. Od zwykłych ludzi odróżniają ich oczy, które czasem iskrzą na złoto, co jest oznaką płynącej w żyłach Czarodziei magii.
Żywioły władania: Nieograniczone (mogą posiadać parę umiejętności z różnych żywiołów)

Wendigo
Opis rasy - Rasa ta mogłaby być zaliczana nawet do pradawnych ze względu na swoje głębokie korzenie w przeszłości, jednak tak się nie stało. Wendigo chyba jako jedyna rasa jest odtrącana przez resztę ras i przez dłuższy czas istoty te żyły przez długi czas w ukryciu, mając każdego za swojego wroga. Nie wiadomo po jakiej stoją stronie w konflikcie, ale różnie to u nich bywa. Przez długą izolację nie czują przywiązania do innych istot magicznym, a tym bardziej do ludzi. Dlaczego są tak bardzo potępiani? Wendigo to sięgające do prawie czterech metrów człekopodobne stwory o potężnej budowie ciała. Posiadają dużą głowę, przypominającą niekiedy wilka, a także ostre, długie pazury i równie ostre kły. Spokojnie istoty te, aby przetrwać wykształciły w sobie przemianę w człowieka.  Jednak to nie tylko przez swój straszny wygląd są odtrącani. Wendigo są nieśmiertelni. Są tak długo nieśmiertelni, póki jedzą jedzą ludzkie mięso. Jeśli chodzi o tę rasę to jest bardzo wybredna, co do swojego jedzenia i zdarza się, że Wendigo przed "upolowaniem" swojego posiłku poczyna staranne przygotowania do tego. Często bywa tak, że osobniki tej rasy stają się tajemniczymi zabójcami, sprawiającymi, że populacja danej wioski z miesiąca na miesiąc maleje. Wendigo w ludzkiej formie bardzo trudno rozpoznać, gdyż zupełnie nic ich nie różni od normalnych ludzi. Czasami zdarza się, że czuć od nich metaliczny zapach krwi, ale to naprawdę sporadyczne przypadki i zdarza się to wtedy, gdy dany osobnik nie zmył z siebie porządnie krwi swojej ofiary. Trzeba też wspomnieć, że rasa ta szczyci się używaniem czarnej magii na bardzo zaawansowanym poziomie.
"Aby przeżyć, musisz jeść..."
Żywioły władania: Ograniczone (głównie czarna magia, moce związane z iluzją, manipulacją)

Żywiołak

Opis rasy – Legendarne istoty stworzone z wody, powietrza, ognia i ziemi, które miały stanowić pośredników między siłami natury a słabymi i zagubionymi ludźmi. Żywiołaki należą do wąskiego grona ras pradawnych. Jako istoty długowieczne wykorzystują zdobytą wiedzę do pomocy innym istotom, które odczuwają niepewność, zderzając się z destrukcyjną siłą otaczającego go świata. Żywiołaki posiadają praktycznie nieskończoną moc, która swe źródło bierze z powietrza, wody, ziemi i ognia. Pomimo potęgi, jaką posiadają, większość swojej energii przeznaczają do utrzymywaniu równowagi w świecie, którą bardzo łatwo zachwiać. Powiada się, że gdy ostatni żywiołak zostanie zabity, wszystko to, co znamy, zostanie pochłonięte przez chaos i destrukcje; rzeki wyleją ze swych koryt, ziemia rozstąpi się, powietrze pokryją czarne nieprzeniknione chmury, a ogień rozprzestrzeni się, trawiąc wszystko na swojej drodze, aż do gołej ziemi. Zadaniem żywiołaków bowiem jest opieka nad żywiołami i ich nieprzewidywalną siłą. Nikt nie posiada dokładnych danych, ile osobników pozostało przy życiu, bowiem rasa ta opanowała do perfekcji sztukę kamuflażu, która umożliwia im mieszkanie wśród ludzi. Pomimo tego istnieje parę małych drobiazgów, które umożliwią bystremu obserwatorowi odnalezienie przedstawicieli tej rasy, są nimi default smiley :kolorowe włosy albo pasemka, zimna lub bardzo ciepła skóra, charakterystyczny zapach wilgoci lub dymu. Warto wspomnieć o tym, że żywiołaki będą unikać styczności z innymi żywiołami (żywiołak ognia będzie unikał kąpieli, żywiołak powietrza będzie starał się unikać prac w ogródku itp.) Spowodowane to jest tym, że opisywana rasa, jest żywiołem posiadającym świadomość, który nie posiada ciała, które mogłoby osłonić żywiołaka przed szkodliwymi czynnikami zewnętrznymi. Przez swą unikalność nie rzadko zdarza się, że ludzie eksperymentują i więzią żywiołaki, by pomogły im unicestwić inne rasy. Przez eksperymenty, jakim poddano tę rasę, wiadomo, że jeden żywiołak nie może kontrolować dwóch żywiołów jednocześnie oraz to, że rasa ta nie jest silna fizycznie głównie z tego powodu, że nie jest nastawiona bojowa. Poza tym ludzie podczas swoich badań zaobserwowali zależności między żywiołem, z jakiego został stworzony żywiołak, a jego charakterem i temperamentem. Żywiołaki wody to spokojne i refleksyjne istoty, żywiołaki kontrolujące ziemię są prawdziwymi stoikami i realistami, żywiołaki powietrza posiadają bardzo optymistyczne podejście do życia oraz bogatą wyobraźnię, a żywiołaki ognia opisać można pełne życia i niecierpliwe

Żywioły władania: Ogień, woda, powietrze, ziemia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz